nedräkning!

Precis kommit hem från en kall ishall.. först spelade aj och dom vann med 9-1 mot serieledarna, duktigt!
Sen kollade jag en period på gnestas damlag, hahaha! Tror det stod 1-1 när jag drog.

Innebandyn gick väl sådär idag, eller vi spelade bra men det räckte inte riktigt till.
Vi vann 2 matcher, förlorade 2 och spelade en 1 lika. Så vi gick vidare till semifinal men vi förlorade med 4-3 mot intersport, surt!
Vi hade två killar i vårat lag som spelar i elit, dom var riktigt grymma!
Åh har så ont i min käke, har blivit lite för mycket tuggummituggande idag och det känns! På tal om ingenting asså ;)

Nu ska jag kila ner till tv:en och kolla på film med pappi och syster min. Fy skäms, jag borde egentligen plugga. Dåligt skoltrött jag är!

Sköt om er!


All I want for christmas, is you!


/Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback