Vad gör man?

julbak, julpynt, julstädning, julmat och julklappar. Vad kommer härnäst?

Jag och Erika har precis pyntat klart granarna. Vi har en i uterummet och en i vardagsrummet. Riktigt stolt över slutresultatet! En julgransdröm!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska kolla på någon bra film på tv kanske. För egogirl läste jag nyss ut, har säkert läst 100 sidor idag! Kunde inte släppa boken ifrån mig helt enkelt. Alla borde läsa den någongång!
Vad finns det annars att göra i lilla Gnesta? Har någon förslag?



Hitta en kille som kallar dig vacker istället för het, som ringer upp
dig när du lägger på, som skiter i alla tjejer han kan få, som ligger vaken
bara för att få se dig sova..
Som håller din hand inför hans kompisar. Han som hela tiden påminner dig
om hur mycket han bryr sig om dig och älskar dig. Han som tar med dig när han träffar sina
kompisar och säger: "detta är tjejen jag älskar"!♥

Tänk om man ändå hade det så bra, men man får leva med att det bara är en dröm! Tänk om det skulle bli till verklighet en vacker dag! Hoppas kan man iallafall alltid göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback