you still look fucking sexy

I tisdags tändes det  faktiskt ett litet hopp om en vit julafton trots allt, men det försvann lika fort som det kom.


puh, vilket träningspass. Vi hade innebandyavslutning idag. I mina ögon brukar avslutningar vara något lugnt och skönt. Kanske med lite julmys och fika. Men nej då! Vi körde ett långt boxningspass. Nog något av det jobbigaste jag vart med om, och då överdriver jag inte det minsta!
Min kropp är nog inte riktigt gjorde för att boxas. Jag märkte rätt fort att jag verkligen inte har några muskler i armarna. Skärpning!
Men efter en och en halv timmes slit var vi ÄNTLIGEN klara! Fast visst hade vi kul. Men det var fruktansvärt jobbigt. Och behöver nog inte ens nämna vilken träningsvärk jag kommer ha imrogon. Vilken julklapp, stel som en pinne!

Update: Det är torsdag idag, 3 dagar innan julafton och alla julklappar är köpta. Det är nog rekord för mig. Bra jobbat Hanna!
Imorgon ska vi tjejer träffas och ha lite julklappsutdelning! Något att se fram emot! :)

Äntligen har ett efterlängtat jullov kommit, något ljus i allt det mörka! 


/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback