godmorgon

Seeegt med en tidig tisdagsmorgon. Jag är jämt så trött på veckodagarna men inte på helgerna, och jag sover betydligt mycket mindre i helgen men ändå. lite mysko!

Idag var jag rätt snabb ovanligt nog, så nu är det faktiskt så att jag får vänta på pappa och inte tvärtom! känns bra..

Jag tänkte julpynta i mitt rum igår (pappa), eftersom jag inte kommer dit på en och en halv vecka sen, men det kändes så fel när det var så varmt ute och ingen snö, det får helt enkelt vänta en och en halv vecka till, eller det är redan lite julpynt i mitt rum, haha! Lite glitter som jag har på min hylla, har tejpat och hållt på som en galning för att få fast det så det är skit jobbigt att ta bort, men lite glitter året om gör en bara glad :)
och om man ska julpynta så måste man först ta en ordentlig städning och det är jag INTE speciellt bra på.. ;)
nu måste jag kila iväg och borsta tänderna! Simma lugnt och ta vara på dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback