julshopping med Elin imorgon

Åh vilken dag, Jag och Elin har både hunnit med att åka fyrhjuling och att bada, Marcus och Emil kom och gjorde oss sällskap :)
 
Ifredags var jag på bilmässan i älvsjö med pappa, min syster och hennes kompis..  Man fick ta såna som skyddar dragkroken. Det stod på en skylt "ta några kulskydd" min syster och hennes kompis tog två stycken och gav dom till pappa, -Pappa här har du skydd till kulorna! Gud vad allt kan missuppfattas, inte alltid lätt att vara liten och oerfaren! Men man fick något att garva åt det var härlig, för annars så var väl bilmässan inte sådär jättekul. Men det var grymma bilar, pappa sa att jag skulle få en sån när jag fyllde 18, haha säkert, mycket snack,  liten verkstad!
Nu ska jag och Elin sova så att vi orkar upp och gå en hel dag på stan imorgon, mycket ska göras!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback