panncakes

åh va irriterande, skrev nyss värsta långa inlägget men glömde att spara den, vilken jävla klant jag är! Men sen skrev jag om det igen men då blev inte det sparat iallafal, så min blogg gör tydligen lite vad den vill, den kanske tillochmed lever.

vi fick sluta tidigare så jag hann med kvart i tolv tåget istället för att vänta till kvar i 2.. Visst jag kunde alltid ha tagit en titt in i någon affär och kollat efter något fint att köpa, men kändes inte sådär jättelockande när jag kunde komma hem två timmare tidigare. Och kläderna i affärerna börjar bli lite uttjatat eftersom man är där rätt mycket när man har håltimme eller lång lunch.

Skulle egentligen ha ätit lunch med pappa när jag kom hem men sen så sa han att det skulle bli på Arena och nej tack, usch fettigt och äckligt! Arena är en pizzeria för dom som inte vet! Har inte ätit där på år och dar! Men ingen skada skedd på mig för det!
 
Mormor kommer senare ikväll och ska laga panncakes till mig och min syster :)

Man säger inte JAG ÄLSKAR DIG om man verkligen inte menar det, för då tappar det sin status och orden får inte en sån speciell betydelse som det är tänkt!

I need you? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback