precis tränat innebandy

Puh det var en jobbig men skön träning idag, men lite tråkigt eftersom vi bara var 11 stycken.
Nu är det innebandyn som gäller, var lite hockey där ett tag, men har lagt proffskarriären på hyllan just nu,  får skita i mina NHL planer. Haha! nej men ärligtalat så var det nog aldrig riktigt min grej.  Men det var kul att testa iallafall..

Gud vilket lent ansikte jag har nu Elin, hälsa din mamma att masken var skit bra! :)


 

Reese Witherspoon och  Ryan Phillippe ska nu skilja sig efter 7 år tillsammans, likaså Britney Spears och  Kevin Federline.  Fast att dom skiljer sig tycker jag är rätt, tycker synd om Britney.


Kommentarer
Postat av: elin

ska jag göra gumsan! Även om vi gjorde fel ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback