Vilken underbar dag..

Åh kolla bara ut, regn, regn, regn, och lite blåst! Kan än tisdag bli bättre?
Har haft frisör i skolan idag, woho! Vi fick göra en långhårsuppsättning, riktigt kul!
Nu sitter jag här med matteboken uppslagen och försöker få lite matte gjort, men lite svårt att tänka matte när jag har så mycket annat i skallen just nu..  Men bara hoppas att det går bra imorgon på mitt matteprov, känns lite sådär just nu, inte direkt laddad för ett matteprov.

Snart ska jag träna innebandy, det är verkligen superkul, körde inte på hela förra veckan därför att jag var sjuk, så nu längtar jag verkligen! Skönt att få springa lite och tänka på annat än allt plugg faktiskt!


På måndag har vi studiedag så jag och sötnosen Elin ska upp till stan och handla dom första julklapparna hade vi tänkt! åh vilken rolig måndag det kommer bli :) Så hon kommer till mig på söndag och då ska vi ha en mysig söndagskväll med film, godis och bubbelpool... Kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback