3 april

 Så söt väska, en liknande ska jag nog ta och införskaffa mig                                                 


♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
Godmorgon alla morgonpigga!
När man får sovmorgon till åtta så vaknar man ju självklart vid sju, så uppenbart.. Och visst skulle jag kunna försöka somna om eller bara ligga i sängen och njuta av att inte behöva gå upp. Men så fungerar inte jag, jag blir så rastlös och kommer på tusen saker jag måste göra bara helt plötsligt. Men likafort glömmer jag bort det igen. Så typiskt mig btw..

Undra vart solen håller hus, verkar som om det inte blir så fint väder idag, SURT! Jag som hade värsta Stockholm outfiten =P


* SKOR

* SKOR

* SKOR står högst upp på min måste-köpa lista ; )


Take care bitches! ♥


Kommentarer
Postat av: Crazypill

väldigt söt väska!

Postat av: elin

Jag har en liknade, superfin och gul!

2007-04-03 @ 11:59:27
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jag vet, duktigt av mig eller hur =D det var meningen att dom skulle få väldigt goda panerade disktrasor, men mamma han aldrig göra det´haha!

2007-04-03 @ 20:22:54
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback