flow

godmorgon alla!

Underbart väder och jag är på ett strålande humör.. Har nyss snackat med Madde i en timme och nu tänkte vi sticka ut..

Igår var jag och Maija i stan och vi hade det grymt trevligt, vi gick av i söder och gick och kollade in lite affärer där, sen gick vi till gamla stan och köpte kulglass, sen blev det ju självklart lite shopping, hur skulle man kunna låta bli? Fast blev bara en adidaströja för min del..

Sen ringde Martina och frågade om vi skulle ut och gå och egentligen var jag så ruggigt trött men vem vill inte träffa Martina? så självklart hängde jag med ut och gick en promenad genom Gnesta..
Sen blev det film hos Viveka..

Börjar få ont i min hals igen, det är grymt irriterande. Jag har nog världens kassaste imunförsvar. Vad jag än gör så åker jag alltid på något.

Take care bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback