lycka kan man inte vinna på lotter

vilken dag vi haft, galet roligt! Vi var iallafall och körde laserdome med Viveka, verkade som det uppskattades måste jag säga :) Det är verkligen något alla bör pröva och jag kommer lätt göra om det, verkligen.. Även fast jag var totalt kass, men vafan.. Sen hade vi gjort massa "utmaningar" som Viveka skulle göra, vi trodde hon skulle göra högst 3 men hon slog på stort och lyckades klara alla, fast en del var väl lite smått tveksamt men ändå, hon fick några sköna reklamblad som jag hade skrivit och så skulle hon försöka dela ut dom, jag kan väl säga att det inte direkt var reklam på ett positivt sätt men ändå, våldskul! Som tex, gå in på hm och fråga om dom har nyaste Harry Potter boken, hahaha!

Nu sitter jag här och tråkar medan Maija ligger och degar i min säng, hon är alltför tråkig ibland. Ikväll blir det nog fest, fast ska bli rätt lugnt för min del medtanke på att jag har match imorgon och det är så mycket viktigare. Men på måndag då..

Tare lugnt alla coolingar som läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Maija

Ursäkta?! Jag tråkig?!

2007-04-29 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback