överskattat/underksattat?

Det är värsta blåa himlen ute men det är grymt kallt, hur går det ihop? Imorse när jag vaknade tänkte jag sätta på mig en bikini och lägga mig ute och sola, kom inte så mkt längre än utanför dörren innan jag drog in igen och satte på mig mjukisbyxor och en tjocktröja, haha

I lördags badade jag och maija i sjön, vi tvålade till och med in oss, vilka nötter vi var. men vafan vi kunde ju inte banga, vi var påväg där ett tag men sen tänkte vi att någongång måste ju vara den första. Så farligt kallt var det faktiskt inte. Lite småstolt över mig själv =)

Snart ska jag träffa Linda och vi ska handla lite mat för kvällen sen ska jag hinna klippa henne innan dom andra tjejerna kommer, blir lite tajt men vi lyckas nog hinna..

Valborg är en överskattad kväll, sköt er!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tror valborg är överskatta, iallafall från mångas håll

2007-04-30 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback