sikta mot topparna

Ännu en lördag har kommit och jag sitter somvanligt här och funderar på vad jag ska ta och göra.
Igår var jag iallafall hos Martina och kollade på postkodsmiljonären och käkade fruktsallad, mys!
Sen gick jag hem och tänkte kolla på en film, men jag somnade fortare än planerat, hann inte så mycket mer än att lägga mig i soffan innan jag sov.. Men det behövdes konstigt nog. Har inte gjort så mycket  mer än att ha sovit denhär veckan.
Ikväll ska jag nog träffa tjejerna, var ett bra tag sen nu!

Nästa helg är det valborg och jag är ensam, yey! kan det ens bli bättre?

later geeks! hur skulle jag kunna glömma??



Kommentarer
Postat av: Maija

Okej, jag ger mig.. Vi är kvitt nu sötan;)

2007-04-22 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback