glödande het..

Den här torsdagen var hur tråkig som helst, bokstavligen! När jag kom till skolan imorse så var inga av mina vänner där, alla hade visst feber, sure!
Men jag tog mig igenom dagen och vi hade ingen data så jag slutade klockan 1.. Och så träffade jag Maija precis när jag tänkte åka så då stannade jag och gick på matten iallafall..

Update: Igår så spelade jag, mamma och Erika yatzy. Och bäst som man är så fick man ju yatzy och vann allt :) Var ju rätt uppenbart egentligen. Tur i spel och otur i kärlek, det är något jag börjar tro på.

Snön skulle mer än gärna få försvinna. Just nu vill jag bara ha vår och värme, så att man slipper alla dessa tjocka jackor och stora klumpiga skor. Bara tanken på en vårjacka och ett par solbrillor får mig att le.

På lördag åker vi till fjällen, något ljus i allt det hela. Here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback