Jag vet att du ler...

Åh vilken klant jag är, jag har klippt mig i fingret. Visst det är inte värsta stora såret, det är pyttelitet. Men visst svider det. Men som tur var så hade vi plåster i salongen så då var den saken ur världen.

Idag kom Camillas mamma till skolan och skulle våra hårmodell för en klippning som Anna skulle visa oss. Resultatet blev riktigt bra måste jag säga. Tänk att hon vågade klippa av nästan allt sitt hår.. Inte en chans att jag skulle göra något sånt vågat.

Jag och Elin hade så tråkigt på lunchen idag så vi tog massa kort på oss, vilka nördar vi är egentligen. Men vi hade det riktigt kul så vad spelar det för roll..  : )

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta, har faktiskt svenska prov imorgon på ordklasser! Hur ska detta sluta?



/Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min mamma är en tuffing ;)just like me


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback