om livet ändå vore så

"Det var en manlig rumpletare,  eller man kanske säger rumpgrävare" Lätt dagens skönaste kommentar! haha
Idag på matten var det verkligen kaos, med stora bokstäver.. läraren började bråka med en elev och det ena ledde till det andra. Ibörjan var det nog mest på skoj, men sen spårade det ur :S

Vi fick sluta 5 minuter tidigare idag från lektionen för att vi skulle hinna med tåget, men självklart så var 3 tåget inställt så vi fick ändå vänta tills halv 4 tåget. Och helt plötsligt gick strömmen på tåget, snacka om läskigt i tunnlarna. Men som tur var så åkte jag med Linda så jag slapp sitta ensam i mörkret.

Nej nu ska jag ta och kila ner och kolla vad syster min gör. Kanske kan det bli lite tvspel!

Ha en trevlig torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback