snart smäller det...

ojdå, det var ett bra tag sen jag skrev här såg jag nyss., Men har vart fullt upp, eller egentligen inte men det känns som det. 

Så egentligen borde det finnas ruggigt mycket att skriva om, men just för stunden kommer jag inte på så speciellt mkt. Men får ta och återkomma med det senare..

Men alla ("v")-dag är iallafall avklarat. Ännu en överskattad dag.. Speciellt när man inte har någon att dela den med.. Eller jo jag träffade ju Maija den underbaraste människan som finns så vad har jag att klaga på. Men den dagen är verkligen en dag jag känner mig skapligt avundsjuk på alla som har en pojkvän.
Fast en dag av 365, är ju som en knappnål i rymden.

Ännu en vecka är avklarad och snart är det sportlov, hur kan man längta till något så mycket? Jag är ruggigt skoltrött.. Och som det är just nu är allt bara skit!

Vad gör man på en fredag om man bor i Gnesta? Det finns ju inte miljoner med saker att välja mellan direkt. Men jag ska nog träffa Madde :)

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback