vår vår vår!

Har man löst ett problem dyker oftas två nya upp..

Idag slutade vi efter engelskan eftersom vi inte hade någon idrott, riktigt skönt att hinna med kvart i 12 tåget måste jag säga. Sen mötte pappa och Åsa mig vid station och så gick vi och käkade på hotellet.. en av Gnestas två resturanger.. Eller det kanske inte var helt sant, vi har ju faktiskt "några" pizzerior här i Gnesta. Och dom räknas väl också dom resturanger, eller?

Nej man kanske skulle ta och leta fram lite skolböcker, inte för att jag är det minsta sugen, men det måste ju tyvärr göras. Så likabra att göra det nu så har man det gjort..
Fast jag vet att det ändå inte kommer bli så, det råkar säkert börja något jätteintressant program på tv samtidigt.. Så synd det skulle vara!

Undra vad jag ville med dethär inlägget, i stortsätt ett helt meningslöst inlägg, men såna behövs ibland också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback