Bara hostar och nyser!

Det är illa att vara förkyld just nu, det vill liksom aldrig släppa. Och det är riktigt tråkigt att inte kunna träna vilket jag inte gjort på ett bra tag nu, segt!

Update:Igår var jag hemma från min apu eftersom jag var lite små krasslig så kom jag framtill att det var likabra att stanna hemma och tycka synd om mig själv och kolla på en film, men dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig frånbörjan, nej jag hann precis sätta på en film och göra lite frukost när pappa ringde och frågade om jag ville följa med till djursjukhuset, för Atlas hade gjort illa sig i sin tass. Och vad gör man inte för våra älskade djur? Så självklart kunde jag inte annat än att säga ja! Så det bar av till södra djursjukhuset som ligger i sthlm. Vi var kanske där vid kvart, tjugo över 11. Och vi hade bara akuttid och fick sitta och vänta i evigheter. Tror aldrig jag har haft så tråkigt i hela mitt liv. Vilken plats på hela jorden skulle uppskattas mer än detta sjukhus! Men som tur var så var det inte så illa med Atlas, något bra i allt det hela! Vi kom inte därifrån förren runt 5 skulle jag tro. Har aldrig vart så raslös och uttråkad i hela mitt liv, tro mig!
Sen åkte vi förbi heron city en snabbis för att kolla in media market. Pappa köpte en Xbox och jag hittade en ny mobiltelefon som jag ska köpa :) så lite tur var det att vi åkte till stockholm trots allt!

Idag har jag, pappa och mamma vart i Södertälje på trafikskolan. Vi har suttit på en tre timmars lång föreläsning! Och det var inte så speciellt intressant för den delen heller. Men nu får jag iallafall ge mig ut på vägarna och köra. Stackars pappa och mamma! Och gubben som hade försläsningen pratade så tyst och var så ointressant så att jag nästan somnade. Och han som snackade om att man inte skulle köra bil om man var trött. Hur skulle man då komma hem? bra fråga!
Nej nu ska jag kila, Maija kom precis :)
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback