Bra musik från övervåningen!

"Om man skulle få redan på att en kille man träffat blivit bög så skulle det ungefär kännas som att äta mat med lök i. Man visste det inte innan utan fick reda på det i efterhand. Men man njöt av stunden"
Någon som förstår min poäng? Hahaha!

Igår var jag och Madde plus våra familjer på bio. Fast jag och Madde såg Allt om min buske medan dom såg Götakanal 2..
Visst var det en sevärd film, men något att rekomendera? tveksamt! Men jag kan ju avslöja att det var naturlig hårlighet i denna film. Så till dom som gillar sånt kan jag rekomendera filmen.

När jag och Madde skulle gå in på Willys och köpa lite candy så tänkte ju såklart inte jag på att jag håller ett äpple i handen. Men försent att göra något åt det väl inne i affären. Madde tyckte jag skulle ta med mig det till kassan och säga att jag hade med mig det. Jovisst att det skulle funka. Precis som om någon skulle plocka på sig så mycket den kunde bära och gå fram till kassan och säga "Jag hade med mig det här hemmifrån" lycka till att bli trodd!
Aja det slutade iallafall med att jag fick lägga ifrån mig äpple, suck!
Men det blev tillslut en lyckad dag med bio och god mat på Medusa med min barndomsvän <3

Nu ska jag vara lite social med Viveka!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback