Det är inte lätt när allt är svårt

Idag var jag och Linnsan hemma hos Elin och fick vårt efterlängtade fika. Jag åt tillochmed kladdkaka, låter helt omöjligt och jag förstår att det är svårt att tro eftersom jag aldrig har varit speciellt förtjust i det. Men det smakade faktiskt helt okej, inte alls så äckligt som jag hade förväntat mig. Duktigt Hanna. Jag ska faktiskt ta mig i kragen och börja äta lite mer mat.

När vi satt och fikade idag så kom vi in på samtalsämnet döden, låter hemsk men så var inte läget. Vi pratatde om hundar. Och Elin sa att hennes hund Mollsan är så gammal så hon lever nog inte så länge till. Sen började vi snacka om hur man avlivade djuren. Då kläckte ljushuvudet Elin ur sig "Spelaroll hur man dör egentligen, alla ska ju ändå dö på något sätt" Vadå, precis som om det skulle vara samma sak att dö av gammal ålder som att bli mördad när man är 17, öööööööö det var nog inte så mycket hjärna i det svaret ..

Smack that, smack that.... and so on! Dom orden har ekat i mitt huvud hela dagen. Tack Elin, suck! =P

Nej nu ska jag ta och kila ner till käket och rota igenom alla skåp i jakt efter godis och sen sätta mig vid tv:en. Kan ju hända att någon bra film visas! Hoppas!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha.. fast det ligger ju ändå lite i det :P alla ska ju faktiskt dö nån gång

Postat av: elin

Jävla Hanna säger jag bara! Smack that.. Biatch!

2007-01-19 @ 17:17:56
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback