Hur bär man sig åt?

Gud jag tar verkligen rekord i klantighet, suck! Det är inte alltid lätt när allt är svårt!
Asså vurpan jag gjorde idag var verkligen en sån där klassisk vurpa som ingen vill råka ut för, en sån man ibland kan få se skådespelarna i filmer göra, så självklart skulle väl även jag göra en, så typsikt!. Otur dras nog till mig på något konstigt vis. Eller jag dras till otur kanske man säger =P
Men det var iallafall såhär. Jag och Pappa skulle gå till mataffären och jag småsprang över ett övergångsställe för att hinna ikapp pappa och hinna över innan bilarna kom. Och det var då det hände.
Jag flög säkert en meter upp i luften och hamnade rakt ner på rumpan. Och inte nog med det, det var ju nere i Gnesta också. Snacka om dålig tajming!
Fast lite tur var det ju ändå att det inte kom så mycket bilar och människor förbi just då.
Men varför alltid mig av alla människor?

Idag var jag på min APU, det var en rätt seg och lång dag. Kom nyss hem. Men ändå så himla mycket skönare än plugget!

Vad är planerna för kvällen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars gumpen!

2007-01-19 @ 19:29:45
Postat av: Elin, hej jag är trög

det var från mig alltså, om du inte förstod det;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback