I like to move it!

Put on your red shoes and dance!

Tråkiga mörka torsdagseftermiddag och vad gör man när man känner sig helt nere och totalt ointresserad av allt i sin omgivning! Kanske tar man och kollar på en film om det nu vore så att det gick några bra!

Idag har jag vart så duktig och dammsugit hela huset hos mamma, nu borde jag slippa hennes tjat om att jag inte hjälper, iallafall på några veckor sen är det nog tillbaka igen..
Ikväll är det a-lagsmatch! Funderar på om jag ska ner och kolla. Lär bli så eftersom jag inte ska träna. Har åkt på ännu en förkylning! Segt!
Imorgon ska jag och Erika hjälpa pappa med lite jobb, bara tanken på jobb får mig att må illa! Hur ska det sluta? Sen ska jag till mormor och käka. En underbart rolig fredag att se fram emot! ööööööö! HAHA!


/Hanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback