Now I know!

Hej tomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara, å en slankan dit å slankan ner i diket. Inte riktigt va?

Idag har det verkligen varit en lugn och oerhört seg dag!
Linda sov hos mig igår till idag, så imorse när vi vaknade gled vi ner i bubbelpoolen, sen gick vi in till gnesta. Sen så skjutsade Lindas mamma mig till Madde och så hängde jag där några timmar eftersom pappa var på Ikea och jag inte hade någon nyckel hem. Vi hade det riktigt mysigt med godis och film! :)
Sen kom Maija hit och vi hade det så roligt som bara vi kan ha! Undra om någon kan förstå sig på våran konsiga humor, den är allt lite udda, men vi har förjävla kul tillsammans jag och den där tjejen!
Vi blev så sugna på godis så vi fick för oss att ta och gå en långpromenad ner till statoil, då kan man snacka om godissug! Vi sjöng, dansade och var allmänt jobbiga hela vägen! Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och sova. Känns rätt lockande!
Later!



                Boys are stupid sometimes, love them if they deserves it. Love them if they deserves you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback