Sometimes

åh vilken seg dag. regn och ännu mer regn. Jag som hade tänkt ta och gå en lite kvällspromenad med hundarna men det var inte lika lockande när man kollade ut genom fönstret som innan! Så det blev några timmar framför soffan. Vi kollade på Man on fire. Den var riktigt lång och riktigt bra, kollade precis klart på slutet.Usch vilket hemskt slut! Men tycker det är bra att alla filmer inte slutar med att man lever lyckliga i alla sina dagar! Eftersom 4 av 5 filmer faktiskt gör det så är det ju bra att det finns filmer som sticker ut ur mångden liksom.

Nu ska jag kila ner och hämta mitt vaseline och min hand lotion, vad vore jag utan det? Det är två saker jag aldrig skulle klara mig utan. visst kanske hand lotion, men mitt vaseline, tveksamt!

God natt!


               


/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback