At night

Åh min kropp har precis fyllts med en härlig "fredagskänsla".. Såna känslor brukar endast komma på fredagar men ibland dyker dom upp bara sådär.
Jag börjar hamna i utkanten av "bloggträsket" och det är beklagande, datan har hamnat mer i andra hand just nu,  jag har haft fullt upp nu med massa annat som sagt.. Jobbat och "slitit" den här veckan, fast det där var inte en hel sanning. Visserligen har jag jobbat långa dagar men det som gör mig trött är mest att jag är så ruggigt uttråkad ibland. Visst trivs jag och många skulle kalla mitt sommarjobb ett sånt där "toppenbra jobb". Men eftersom jag är Sveriges rastlösaste människa klarar jag inte av att sitta och häcka och läsa massa gamla skvallertidningar från år tillbaka längre. Men det händer även att jag unnar mig med en Kalle eller Bamse lite då och då.

Men veckan har såklart inte bara bestått av jobb utan även av vännerna, promenader, springturer, filmer sååååklart, utav lite festande och tricks och  en MASSA skvaller!! Jag överlevde veckan med andra ord..

Nej nu ska jag ta och hugga in på fredagens stora godispåse som bara väntar på att få bli uppäten till någon halvdålig rulle som visas såhär på fredag den 13:onde.. Undra när Linda ringer,  hon ska nämligen göra min fredagskväll en aning roligare hoppas jag på!


Ha en bra kväll dudes!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Skönt att du landat. Såg att du varit inne på min blogg och kommenterat. Du har ju fått tips från Maija på ditt förra inlägg såg jag. Kramisar och en trevlig fredagskväll önskar jag dej

2007-07-13 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback