bortgjorda i Göteborg?

Hallå alla glad. Jag har nu äntligen anlänt till gbg och här skiiiiiner solen för fullt. kan knappast bli bättre.. Madde mår toppen, eller inte. skyll dig själv. HAHA!!!
Jag och Madde gick på stan ett tag medans päronen, Erika och Robert åkte för att kolla på något gammalt skepp som tydligen enligt mamma skulle vara något alla måste se.  Men det intresserade inte mig och M för 5 öre så det blev lite shopping SÅÅÅKLART!!
Och det tog inte mer en 1 timme innan jag och madde skämde ut oss totalt. Vad som hände lite mer exakt tänker jag inte gå in på. Men killarna brevid oss fick verkligen något att garva åt kan jag säga. Varken jag eller madde är kända för att snacka tyst direkt. Och vi tänker inte riktigt på vad vi säger för den delen heller. Men gjort är gjort och det bjuder vi på... Om man kan muntra upp någons dag så är det väl alltid något! Allright!!
Ikväll blir det lite chill och sen ut och käka.  Imorgon ska vi göra Liseberg osäkert, here we come!

Nej nu gnäller madde så får ta och vara lite social med henne den soooopan!

Love //H

Kommentarer
Postat av: Linda

Men heey, svara på din mobil ffs ;-)

2007-07-01 @ 17:34:53
Postat av: viveka i gnesta (än så länge iaf) ;-)

Tjoo babe! hoppas ni har det bra:) haha ni får faktiskt skylla er själva, ni kan verkligen inte hålla käften ni två =P Saknar dig också och kommer göra det ännu mer om du inte hinner hem innan jag åker. Lova att komma hem, ni MÅSTE! Vi hörs hun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback