Love at first sight..

Jag blir så galet deppig på att sitta och tråka dagarna i ända. Visst är det skönt att ta det lugnt och inte ha några planer alls utan ta allt som det kommer men så funkar inte jag. Jag är nog Sveriges rastlösaste människa. Måste vara sysselsatt hela tiden, det blir en aning jobbigt i längden.. Så ska det bli gymmet, en springrunda, en film, en bok, en promenad, sitta och häcka här, ringa till någon och snacka bort några minuter av min "dyrbara" tid, eller vafan gör man på en tråkig lördag som denna? Nej jag skulle ha hängt med mamma till Stockholm kom jag på såhär i efterhand, typiskt mig även det!

Jag och Madde är verkligen gnestas mobboffer, för det första ringer vi till varandra var 5 minut och snackar om såååå meningslösa saker så det finns inte. Och vi ringer till varandra och pratar i timmar om hur tråkigt vi har och sitter och lyssnar på varandras musik och saker, vi är två nötter, men söta såna!
Så nu ska jag fortsätta på att lyssna på när Maddes katt smurfen äter choklad, och hörrni det är inte vilken choklad som helst utan det lyxas till med nobless. Och jag vill bara upplysa er alla om att Smurfen äter vad som helst! HAHAHA! tack madde flaggorna hissas!



Gör mig en tjänst att se till att få en roligare dag än mig! Svårt?


Kommentarer
Postat av: Farmor

Stackars lilla Hanna sååå tråkigt. Du kan ju komma hit och städa.....Vet vad jag har gjort idag. Fixat en egen blogg.

2007-07-07 @ 15:21:08
Postat av: Anonym

Stackars lilla Hanna sååå tråkigt. Du kan ju komma hit och städa.....Vet Du vad jag har gjort idag. Fixat en egen blogg.

2007-07-07 @ 15:21:46
Postat av: hanna

vad heter du farmor?

Postat av: Farmor

Jag trodde du visste det lilla gumman. Jag heter fortfarande Marianne. Kan du inte ta bort det första inlägget för det blev ett stavfel där.

2007-07-07 @ 16:31:43
Postat av: Martina

Kul att din farmor har skaffat blogg, så hon kan ha fuull koll på dig, töntis! :D:D haha

2007-07-09 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback