lys ikapp med solen

Hallå där!

Resan till Göteborg är nu avklarad och det var riktigt kul, vädret var kasst men sällskapet och allt vi gjorde var super! Jag och Madde gick sååklart i spökhuset. Ojojoj har nog inte skrikit så mycket någonsin. Ja, jag vet att jag är en chicken men vafan det var asläskigt! Vi hann med dom flesta karusellerna så jag är helt klart nöjd med dagen..
Och jag hann även med att skämma ut mig en gång till, SÅKLART! typsikt mig säger jag bara. But you only live once så det bjuder jag på..
I tisdags blev det en lång bilresa hem med stopp i Gränna. mysigare stad får man nog leta efter. Så självklart blev det lite polkagrisar..
Sen när jag kom hem kom Maija till mig, underbara Maija som jag inte träffat på ett tag. Det var underbart att se den tösen.

Och nu ska jag straxt kila iväg ner till rullen och hyra film med Maddo! =)

//Hanna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback