otur på fredag den 13?

Medtanke på min "härliga", svettigaansträngande och varma morgonpromenad på drygt 2 timmar borde mina ben vara i modellklass just nu, men wtf det är dom knappast. En aning besviken men det är ju som sagt smällar man får ta om man är så jävla korkad som jag var..



Det hela började med lite chill med Linda här hemma, sen blev det av mot granbacka där vi skulle träffa Martyyy.. Sen måste jag ha missat något väldigt viktigt just för sekunden, för hur jag senare på kvällen handlade förstår jag inte alls. Men det måste helt klart ha varit något i min mat eller dricka för hjärnan vart inte alls med på noterna och styrde sitt egna liv denna fredag den 13:onde.. Jag satte mig iallafall i en taxi ut till något ställe på landet som jag inte skulle ha en susning om vart det låg på dagen. Men inte nog med det, jag åker helt fel och får gå minst 4 kilometer genom åkrar och små stigar och precis när jag nästan tänker stoppa dom osköna skorna i väskan och ta en springtur hem så hör jag till min glädje musik och röster... Jag måste ha sett urlöjlig ut när jag kom där gående  helt ensam mitt i natten.. Det var inte längre den 13:onde utan den 14:onde!

Nej nu ska det ut och solas, jag menar bäst att ta vara på denna soliga dag. Solen lyser ju inte trots allt inte ALLTFÖR ofta!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback