bjud på ett leende!

Jag blir så arg. Idag när jag var ute och gick så cycklade det en kille förbi mig, han kanske var i 14-15 års åldern. Och rätt så det var så vände han på cyckeln och cycklade efter mig och slog till mig i asssset! Och det gjorde faktiskt ont! Sen cycklade han som en dåre bort, bokstavligen! Synd att han inte ramlade eller något.. Men jag menar, hallå är man 14 år så borde man ha mognat lite mer, eller? Men en sak är säker, ser jag honom igen då smäller det =P

Juste imorgon är det samhällskunskapsprov, go for it!

Imorgon ska Elin och Julia tävla, önskar er lycka till! Jag vet att ni kommer klara er bra! håller tummarna! =)

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Freppe

Stoppa in en pinne i hjulet så lär han flyga all världens väg ;)

Postat av: Freppe

men nesta gång han åker förbi ;)

2007-03-14 @ 20:35:45
URL: http://pippy.blogg.se
Postat av: Julia

Taack Hanna panna! :D hur gick ditt prov då? lalla. konstig människa den där på cykeln asså. Puss

2007-03-15 @ 21:07:24
URL: http://juliadavidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback