1 maj

Dagens låt: inte redo för musik såhär tidigt
Dagens dusch: snart
Dagens frisyr: kärringknut om det vore så att jag hittade en toffs
Dagens smink: hoppar över det idag
Dagens klädsel: pappas mjukisar och alldeles förstor tröja som nog tillhörde pappa från början
Dagens händelse: har en hel hög med plugg som jag måste få gjort
Dagens planer: egentligen inte plugga men det måstes, ska sova bort kvällen iallafall
Dagens vill ha: jordgubbar och glass
Dagens saknad: ......♥
Dagens drog:  en stor fet chokladkaka som ligger därnere och väntar på att få öppnas
Dagens tråkigaste: allt plugg
Dagens finaste: att Maija sover över
Dagens måste: ut och röra på mig
Dagens dricka: skulle ha sagt mjök men har ingen hemma så juice för duga
Dagens köp: inget än så länge
Dagens mat:  dricka och lite choklad
Dagens sjuka: lite smått ont i huvudet
Dagens kärlek: MAIJA!
Dagens mående: kan erkänna att jag mått bättre

Det är tisdag idag och sista dagen på ledigheten, så ruggigt boring! tiden bara rusar iväg och jag som hade så mycket jag skulle göra, har inte gjort ett smack.. Imorgon börjar helvetet igen. tristare än någonsin.
Update: Igår var vi här och käkade alla tjejer, en helt okej start på kvällen. Sen gick vi till Johan och var där ett tag innan vi gick vidare. Kvällen får väl godkänt men så mycket mer vet jag inte, slutade lite illa också. Valborg är helt klart en ruggigt överskattad kväll.
Ny månad och ny start, ett nytt liv
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback