aldrig mer dörrmatta!

hej hej hemskt mycket hej!

yes yes yes!!! vi vann våran match idag mot nykvarn, 3-0.. känns ruggigt skönt måste jag säga! Speciellt när det finns nykvarnbor i plugget så känns det skönt att sätta dom på plats.
Idag har jag och Maija namnsdag btw. Det är Linnea idag och det är rätt komiskt att både jag och Maija heter det =)
Ännu en plågsam vecka framför mig, fast veckan består bara utav 3 skoldagar så det är nice. Och på torsdag är det fotbollsmatch, borta i vingåker, galet långt att åka!
Och på fredag är den dagen som man aldrig tror ska komma, nämligen min födelsedag. fyller på en fredag och vi är lediga, kan det ens bli bättre? Lika bra att ni redan nu börjar planera vad ni ska köpa,

Den som skrattar bäst skrattar sist sägs det, remember that!





Naturligt åtråvärd? ♥


Kommentarer
Postat av: Mrs. B ;P

Gryyyymt bra att vi vann, suck att man inte var med!!=(

2007-05-14 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback