Time is an ocean but it ends at the shore

  Den här kroppen skulle man nästan döda för. Eller jag skulle garanterat göra det.
 Vad finns det för människor egentligen, förstår inte det snygga i det, men vissa tycker tydligen att det är snyggt. Fult och oäkta är min åsikt gällande det!


Du är den falskaste ...., do you know that? Jag vet inte om jag kan se dig som en vän längre, tyckte faktiskt om dig och trodde faktiskt inte du höll på såhär, men vad kan man begära av den här hålan liksom? Den lever på sitt skitsnack och så kommer det alltid att vara..! Fast jag bryr mig faktiskt inte, jag bara garvar åt det istället!


Idag har a-laget match mot syrianska i DM, så våran träning blir löpning istället, så typsikt och verkligen inte vad jag var inställd och laddad för.. Men sånt behövs ju också!
Nej nu ska jag ta och rota runt i skåpen i hopp om att finna lite mer godis, jag har säkert gått upp 5 kg den här helgen, måste bort!

keep on working bitchessss!

Kommentarer
Postat av: modejouren

Besök vår blogg för extra chichet i vardagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback