your smile makes me smile

dagarna bara rusar iväg, fast jag klagar förstås inte det minsta. I
morgon kommer mamma och Mats hem från sin medelhavskryssning. Det ska bli kul att träffa dom såhär efter en vecka ensam i huset, fast samtidigt tråkigt för jag har trivs som fisken i vattnet här hemma när jag har haft huset för mig själv.
Igår blev det iallafall tjejkväll med mat och singstar.. Lika kul som vanligt att umgås med dom, bättre finns nog inte.. Det är bara Maija som fattas i gänget, börjar sakna dig något så enormt mycket, Maija!

Imorgon har vi våran sista och kanske viktigaste hemmamatch. Den börjar halv 1 och är mot Triangeln, så om ni inte har något vettigt för er så kom ner och håll tummarna för oss!




Remember to move forward and stop looking back,
otherwise the good things will pass you by
.. ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

Håller tummarna hemifrån. Ha det bra tjejen.

Postat av: Maija

Que pasa mi bonita? Jag saknar dej vännen. Hur har du det? <33

2007-09-27 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback