fisishakie

lördag den 16 december och decembermånad börjar lida mot sitt slut. Tänk att det bara är 8 dagar kvar till självaste julafton, någon mer än jag dom tycker det känns helknäppt? Vart är snön liksom? Man får verkligen inte känslan av jul ute, kolla ut liksom! regn, regn och mer regn! Ska det bli en snölös julafton?
Och bara 15 dagar kvar till nyår, I can´t wait!

Update: I onsdags var jag i sthlm med pappi och erika. Var tänkt att jag skulle handla dom allra sista julklapparna, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Blev tillochmed två julklappar till mig själv, hehe! Lite underkläder, olala! =P

Sen när vi skulle åka hem från stan så åkte vi förbi en friskis och svettis då ljushuvudet till syster jag har kläcker ur sig, - åh kolla vad är det för affär, svettis och fräknis? Määääh hur dum får man vara? och jag som skulle försöka vara lite smart och dumförklara min lillasyster- haha skämtar du eller? det heter inte svettis och fräknis, utan fräknis och svettis. Pappa fick något att garva åt iallafall..

Sen på kvällen så hade vi lite främmande och vi satt och spelade ett spel, då frågan som kommer lyder: Vad får man om man korsar en åsnehingst och ett häststo? Visst har man väl hört dummare svar men hallå, en KO blir det omöjligt! HAHA! så fel allt kan bli om man har bråttom och inte tänker innan man svarar!
 I onsdags hade jag även matteprov, det gick väl helt okej! skulle kunna ha gått bättre. så inte helt nöjd!
 
Igår var jag hos lina, hon var ensammen hemma så vi hade det mys med film och candy!
Sen så klippte jag hennes hår och lockade det och prövade lite frisyrer till nyår!

nu ska jag fortsätta plugga, yes kul lördagskväll!



/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback