Vart ligger Abonnerad?

Igår:
Eftersom mattesalen var upptagen så skulle vi ha matte i bildsalen, men när vi kom i in bildsalen så var fönstret öppet och det visade sig att det hade vart inbrott. En bärbar data, 4 st digitalkameror och en projektor var snodda.. Det sägs vara en insider.. Vem skulle kunna göra något så dumt?

CCJJHE, hahaha!


Så irriterande, vi hade ingen bild idag och det visste ju inte vi stackars elever så vi åkte till skolan somvanligt, men när vi kommer till skolan så får vi reda på att läraren är på konferans, så segt!
hur svårt kan det vara att informera oss om det i tid? Ibland undrar man! Men jag kunde ta kvart i 10 tåget hem så det känns rätt okej nu, hehe!
Nu ska jag ta och läsa min nya Glamour tidning och äta upp min magnum strawberry white som mamma köpte till mig igår, kan inte bli så mycket bättre!

/Hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback