Älska utan gränser, älska utan tvång

Söndagsmorgon och lika segt som vanligt!

Update:
Kom på att det var ett bra tag sen jag skrev i bloggen så tänkte få lite ändring på det..
I fredags kom tillslut dagen som jag LÄNGTAT efter, nej det var nog inte riktigt helt sant. Men det var iallafall kul att träffa alla glada prickar i klassen efter sommarlovet, som enligt min åsikt har gått alldeles förfort..
Fredagskvällen avslutades iallafall med tjejmiddag hos Maija, vilket var riktigt trevlig och hon får helt klart godkänt i matlagning!

Idag är det fotbollsmatch och jag känner mig redan ruggigt laddad, hoppas det håller i sig!
Klubben har bestämt att om vi kommer bland topp 3 eller kommer upp till trean och om a-laget lyckas hålla sig kvar i femman så ska vi åka till England och kolla på fotboll så det är väl bara att hålla tummarna att vi lyckas med detta för det vore rätt tråkigt att missa det.
 
I onsdags sov jag hos Martina och jag hittade massa gamla dammiga skolkataloger hemma hos henne från dansutskolan. Jag kommer knappt ihåg hälften av alla som gick där.. Det var iallafall kul att se hur alla såg ut när dom var mindre och hur dom ser ut idag.. Och jag kan erkänna att jag inte riktigt var vrålsnygg när jag var liten, HAHA! Speciellt inte med min förstora jeansväst och blåblommiga jeans ;)


Lie to me,
I promise I´ll believe.
Lie to me,
but please don´t leave

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej tjejen. Bra att du är laddad. Håller tummarna för en Englandsresa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback