Girls just want to have fun

Ja vart ska man starta egentligen. Min sjukdom ensvisas med att stanna kvar. Den har tydligen blivit väldigt fäst vid mig, även fast jag har gjort allt för att bli av med den måste den gilla mig obeskrivligt mycket konstigt nog..

I lördags var jag ensam så det blev lite käk med brudarna och sen droppade det in lite mer folk framåt kvällskvisten. En helt okej kväll med härligt folk även om det inte riktigt blev som planerat kanske.. Så både possitivt och lite mindre possitivt. Orden negativt har fördålig innebörd så det hoppar jag över.
 
Så igår blev det en liten blandning av det mesta. Men kvällen avslutades iallafall uppe i Stockholm med V och bio. Vi såg Disturbia. Jag sov visst ett tag där i början men det hade inget att göra med att filmen var dålig eller så för filmen var riktigt bra! Så om ni inte har något för er ikväll så åk på bio! Det får en att sluta tänka på sånt som man inte borde och man blir på ett riktigt bra humör.

Somliga är inte ens värda en förklaring, så enkelt är det bara!




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gullet!
Kul att det gick bra på festen. I Gnesta hade det dragit in ca 100 ungdomar som tydligen ställt till en del. Jag vet inte hur mycket sanning det är i det men...tur att de kom till er i alla fall.
Kramiz

2007-08-13 @ 19:08:11
Postat av: Farmor

Ska naturligtvis vara tur att de INTE kom till er

2007-08-13 @ 21:22:10
Postat av: hanna

farmor du är så söt =) hela kvällen var lugn och inga oinbjudna gäster dök upp som tur var =)

2007-08-13 @ 21:28:05
Postat av: malin

Jätte snygg blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback