I adore you!

Jag vill bara skrika, gråta och kasta mig ut genom fönstret. Nej jag har inte tänkt tanken på självmord.
Min hals gör galet ont, huvudet sprängs, öronen gör ont så alla som snackar med mig måste viska annars ekar det och alla för robotröster, näsan och öronen rinner, jag har feber och magen gör ont efter allt godisätande ikväll. Ja jag tänkte anmäla mig till fröken Sverige eftersom jag har fått kommentarer om att mina chanser är 100% i år!

den här helgen kommer förmodligen inte alls bli som planerna och som det känns nu kommer jag vara sjuk resten av lovet, kasst, kassare och KASSAST!


Nej nu skulle jag behöva någon att beklaga mig för men hector(min hund) bara kollar på mig lite dumt och viftar på svansen, tack för medlidandet!


Den som märker något med det här inlägget kan ju kommentera det ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Martina

Såja Hanna.. du blir snart hel igen. Kom ihåg att du inte är ensam att vara sjuk. Själv har jag lyckats hålla mig undan.. ;) ingen puss

2007-08-09 @ 22:20:23
Postat av: Farmor

Men lilla Hanna, såå illa är det väl inte. Krama Hector o du ska se att han gosar tillbaka. Sköt om dej nu.

2007-08-10 @ 09:22:07
Postat av: Sofie

Ajajaj, då blir det till att ta det lugnt? hur ska du klara detta? ;). Krya på dig gumman!

2007-08-11 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback