love letter?



Änuu en söndag, fast nu kan jag faktiskt inte ta och säga att det är en trist och grå sådan.. Det är faktiskt vitt och fint ute, och rätt mycket för den delen också! Fast känns som om vintern skulle ha kommit för någon månad sen, men bättre sent än aldrig sägs det väl? Fast nu vill jag ha vår och sommar!
Tanken på att få slippa en tjock jacka klistrad runt kroppen känns rätt lockande..  Och istället ersätta den med en fin vårjacka!
Gud vad jag vill ha sommar!

Vad ska man ta och göra idag, fick nyss reda på att träningen är flyttad till onsdag. Jag som var laddad för lite fotboll. Fast planen lär ju vara igensnöad så skulle nog ha blivit lite svårt.
Kanske kan bli årets första pulka åk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback