snacka om en hög grads otur!

Ojoj igår var verkligen en mardrömdag! Hur kan all otur komma på ett och samma tillfället. Men det går tydligen. Det fick jag begräftat igår, bokstavligen!

Dagen började med att jag försov mig så var tvungen att skynda mig för att hinna, men väl framme i skolan så var det inget mer med det. Men bara att börja dagen på det sättet säger ju sin sak.
Sen i matsalen så spillde jag mjölk på min tröja, suck! Men som tur va så fanns det en extra i min väska. Lite tur i allt det hela. Men sen så får jag åka direkt till träningen från skolan därför att vi hade öppethus och vi slutade sent. Men väl framme på innebandyn så finns ju självklart inga skor i min väska, så uppenbart egentligen! Så stackars mamma får komma upp igen. Sen väl på träningen så snubblar jag ju självklart och skrapar upp både knän och armar. Och tro mig det sved!
Sen kunde jag inte träna mer, fast det handlade inte att jag ramlade utan om att jag hade ont i min hals. Och sen väl hemma så var väl egentligen det bästa för mig som haft en sånhärdag att gå och lägga sig men nejdå! Jag var så hungrig så var ju tvungen att äta lite. Och trot eller ej, när jag ska ta fram mjölken ut kylskåpet så vad händer? jo jag tappar mjölken! Asså fy fan vad jag bara ville försvinna just då! Hur kan man ha så mycket otur på en och samma dag? Men shit happens!

Nej nu ska jag kila, promenad på listan!
Bye!


Kommentarer
Postat av: elin

Hanna, efter gårdagens bravader med mjölken så är det bäst att du håller dig ifårn det vita! ;D

Postat av: elin

Fyfan vad hon babblar! Jag hatar att ha genomgångar men lär sig ju inte något om man inte får göra själv. Hon är trög!

2007-02-01 @ 12:56:54
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: elin

jag somnar snart!!!!!!!!!!!!!!! Gäsp! Tråkigt att du sitter längst fram och inte kan vara inne och svara mig!

2007-02-01 @ 12:58:39
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: elin

Bra att hon fattar till slut att det inte är någon som orkar lyssna så länge som hon pratar! VA?! ska hon fortsätta! Jag dör av uttråkning!

2007-02-01 @ 13:02:03
URL: http://etennorth
Postat av: linn

HAHA elin pratar du med dig själv eller?

2007-02-01 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback