Ibland har åldern ingen betydelse

Åh vilket skämt jag är, att jag aldrig lär mig.. Det är inte första gången jag brännt mig ska jag tala om.. Enligt Erikas åsikt och upplysning så ser jag ut som en vandrande eldflamma på ryggen. Men det är helt enkelt smällar man får ta om det är sol en gång på hela sommarlovet, haha!




Nej jag måste ut, får panik här inne. Allt är fuckat och jag vet inte längre vad jag tycker och tänker ens! Är det jag som tycker så eller är det alla andra som får mig att tycka så? Vafan tycker jag aldrig något själv för, nej jag måste styra upp det här nu med detsamma.. (till alla er som läser min blogg, det handlar inte om någon med mörka ögon utan om något=P)

Ha en bra kväll, själv ska jag fördriva tiden genom att halvsovandes kolla på en film och käka godis tills jag spyr. Taaack Sofie, precis vad jag alltid önskat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback