It´s OK to enjoy..

Segaste dagen någonsin måste vara idag. Har absolut inte gjort något vettigt alls, sitter bara här och väntar på något som jag inte ens vet. Har kollat igenom massa idol avsnitt från 2005, så 5 timmar av min dag gick åt till det. Så det borde ju säga en hel del om hur uttråkad jag är. Behöver jag ens fortsätta? haha!

Jag och Maija hade tuggummi tävling och bäst som man är så vinner man, fast det var väl redan väntat..

Min farmor är verkligen förhärlig, bättre finns nog inte! Hon är en riktig bloggläsare och vet allt om min blogg! Fast hon hänger inte riktigt med i svängarna. Så igår när jag och Madde träffade henne så var hon ju självklart tvungen att fråga lite frågor om bloggen som hon inte riktigt förstod, haha!
"Hanna varför kallar ni era småsykon för päron?" "Vilka är dom där halvnakna tjejerna du jämt har bilder på, är det några du känner?" Hon är bara för söt min farmor! <3


//H






You still look fucking sexy!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej lilla gumman. Kul att Du gillar din farmor. Men du vet hon kan ju inte hänga med i alla svängar. Därför känner hon ju inte till alla kändisar. Inte visste jag att de var föräldrarna som var päron. Ni är för häftiga. Kram på Er

2007-07-06 @ 19:02:10
Postat av: hanna

å farmor, du är så söt! Coolare farmor får man nog leta efter! I adore you

Postat av: Farmor

Nu ska vi inte överdriva. Men jag vet att jag är cool. Men vi får se hur jag ser ut efter att du fått härja runt i mitt hår sen. Kram

2007-07-06 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback