be loving, be tous




Godmorgon!
Ännu en fredag är här och det känns grymt skönt med helg. Och snart kommer ett efterlängtat sommarlov, I can´t wait!
I onsdags var det Sveriges nationaldag och kan det vara finnas en bättre dag att spela match på? Sverige krossade iallafall Island. Även om matchen var en aning tråkig och seg så var det ändå kul för Sverige vann..
Igår hade jag min sista mattelektion och tro mig det var underbart skönt att veta, från att ha hmm vad är rätt ord, älskar är nog att ta i men tycka om matte till att hata matte.. Provet gick åt helvete btw. IG here I come!

Nej nu ska jag ta och sätta mig ute i solen, hoppas det har hunnit blivit varmt ännu.

Jag och Viveka hade en riktigt trevlig och störd promenad igår måste jag säga. Och vi kom även fram till att jag skulle kunna lyckas rätt bra med att spela huvudrollen i "hur man blir av med en kille på 10 dagar" men jag skulle nog kunna lyckas på 5, haha!
Och Viveka kunde helt enkelt inte sluta garva åt mig, skådespelare kanske är mina dolda talanger, Hollywood här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback