det gör underverk!

hallå där!
Tisdag och det återstår endast två skoldagar innan ett gaaaalet långt sommarlov kommer! Olidligt!
Och det jobbigaste av allt är det att vi typ inte gör något alls i skolan längre så det känns helt meningslöst att ens åka dit..
Idag har det blivit en chilldag med Maija, vi har haft det lagom skönt och bara tagit det lugnt! såna dagar behövs visserligen också, även om jag har ungefär två månader med fler en 1 sån dag framför mig snart! Och eftersom det ändå ansträngande saken jag tänker göra i sommar är att plocka ur diskmaskinen! Sen blir det slappa och sega dagar ute på stranden. att göra nytta är bara överskattat!

Nej nu ska jag se om Maija är vaken annars tänker jag väcka henne.. hon är så söt när hon sover!


Träning nästa!





När tankarna flyger iväg och blandas ihop med drömmarna blir allt så rörigt och förvirrande! Det enda jag vill är att du ska tycka om mig!
Det är helt sjukt att jag inte kan sluta tänka på dig! Jag borde verkligen inte hålla på såhär som jag gör, men hur skulle jag kunna låta bli?♥





Kommentarer
Postat av: Maija

Är jag bara söt då?;)

2007-06-13 @ 18:54:50
Postat av: hm

nej maija du har giire pare oxå!

2007-07-07 @ 17:05:51
Postat av: hanna

giire pare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback