everygirl has a secret

Jag måste lära mig att göra glädjeskutt, det behövs!



Jag har verkligen börjat bli dålig på att skriva i bloggen har jag märkt. Det har alltid vart jag som gnäller på alla, men nu har det blivit ombytta roller faktiskt.. SKÄRPNING!

I helgen har det vart the BIG helg i gnesta cityyy, det brukar vara så att man har en aning förhöga förväntningar om kvällen, men det blev en grym kväll med tjejerna och sen vackerby, yeah right dudes!
Min vackra blå tå har snart gjort sitt och inom en snar framtid blir det inte så skönt, men det är ju faktiskt trots allt smällar man får ta när man lirar fotboll.

"du måste träna upp ditt tålamod Hanna eftersom du stretchar så mycket, nej jag menar tränar"
Mamma du är för söt :)

Juste nu är vi inne i en grym pluggperiod i plugget, jag blir så irriterad på den här sjuka planeringen. vi har liksom aldrig haft så speciellt mkt i skolan alls, och nu helt plötsligt mot slutet proppar lärarna in allt möjligt.

Jag måste ta och berätta om hur jag gjorde bort mig i lördags, jag skäms fortfarande och det är verkligen sååååå typiskt mig så jag dör.
Såhär var det, jag och Viveka stod i kön för att köpa kulglass och jag babblar på som vanligt och dom som känner mig vet ju att jag har en rätt bra tendens att snacka högt. Så vi stod somsagt där i kön och jag snackade på om kvällen och min klänning och LITE för privata saker som jag inte har så stor lust att dra upp i bloggen kanske, och det blev mer och mer, som inte alls borde bli sagt. Men sen kom vi fram till kön så var det ju självklart en rätt söt kille som stod där och han kollade på mig och tog fram en bägare och sa: Det var en bägare och 3 kulor du sa att du skulle ha va?
Snacka om pinsamt, och eftersom han hörde det kan man ju räkna ut att han hört resten av samtalet också. Men vafan det bjuder jag på, man lever ju som sagt bara en gång! Allright..

Nej nu är det väl bäst att sätta igång med plugget, suck med utropstecken!



Billie du är störtskön! Hur skulle du klara dig utan mig, jag menar vem skulle du då tracka.. Fan min häl gör galet ont... hahahaha

Kommentarer
Postat av: Billie

Du henne we got to hurt=P
Hon
trampa ju alla på hälarna och försökte fälla alla=P hahaha

2007-06-07 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback