i natt är du min och det kan ingen ta ifrån mig

Hallå alla bloggare och besökare!
Äntligen är det midsommar och jag känner mig inte alls på humör konstigt nog. Jag har längtat till den här dagen ett bra tag nu, men nu känns allt hopp om en rolig och solig midsommar bortblåst. Och istället, hur tråkigt det än låter känns det mer lockande att hyra en film och köpa lite godis.
Nej skärpning Hanna, jag som alltid brukar vara på partyhumör och tjata på alla, vad har hänt? Batterierna måste kanske laddas och kanske får jag en midsommarkänsla senare.

Jag menar blommor ska plockas, stång ska kläs, 7 sorters blommer ska blockas, en krans ska göras, mat ska hinnas med. Och dans och kul med girlseeen! Jorå det kommer nog bli en kväll sen att glömmas trotsallt! Jag ska göra det bästa av det hela!
Sen kommer problemet in, vad ska man sätta på sig? En varient som går enkelt och snabbt är att dissa kläderna och gå i bikini? Ja men varför inte, fast en aning kallt kanske fast om jag vill ha blickar på mig är det verkligen rätt kläder för kvällen.. En sak som är säker är att jag ska ha min fina blomsterkrans på mig som jag snart ska gå ut och leta blommor till.. Sen får det bli det som känns bekvämt..


Min mobil har fuckat sig igen, wtf? Jag blir GAAAALEN. Hur ska jag som är beroende av min mobil 24 timmar om dygnet klara mig, ja det blir frågan om pappa inte lyckas fixa det här nu, tummarna hålls nästan så det gör ont!





Jag önskar du vore här med mig. Jag skulle krama dig så hårt och aldrig släppa dig igen. Ingen skulle någonsin få ta dig ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback