med smak av jordgubbar

gokväll!
YESYESYES vi är serieLEDARE, äntligen säger jag bara!!! Vi är verkligen grymma alla! Och jag är extraglad att Maija fick göra mål också :) hon var gaaaaalet bra!

Helgen har gott ruggigt fort, och visst det brukar jag sällan vara glad över men nu vill jag bara att dagarna ska gå så att sommarlovet kommer, visserligen känns det redan som sommarlov, och klämmingen har redan fått premiär doppet, har hunnit med riktigt många ännu. Tack vare detta underbara väder!
Idag var jag "ledig" så det blev chill med Linda och Viveka. Asså en sak har vi kommit fram till nu på sistone. Viveka har nog fått "fel" årskurs på sina kompisar. Det märks mer och mer att hon borde vara kompis med min syster iställer för med mig, hahaha! dom är verkligen störda när som är tillsammans, och tro mig dom går en på nerverna! Jag blir GAAAALEN!!! Och det störda är att dom båda garvar åt sina skämt hela tiden, som inte är det minsta roligt! som i fredags:

"Hej mitt namn är rödluvan och jag ska till mormor, skulle jag kunna få lite mat? Eller hej mitt namn är barbie, jag undrar om Ken med t är här?" lite internskämt men ändå!


en sak har jag verkligen kommit fram till, jordgubbar är GRYMT gott! ska bli mitt nya sommarberoende!

Nej nu ska jag ta och göra något annat! imorgon är det tyvärr skola, suck!


Ciaooo bella!



 


Kommentarer
Postat av: Viveka

what? det är ju jag och erika som har kul humor. Klart det är roligare att umgås med henne än en stel pinne och en torr torrboll haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback