snabb snabbare och fortast?



Ännu en dag av sommarlovet har passerat och det gör den med värme!
Idag blev det en dag i stan med Linda, Viveka och Jennie. Och så Marcus ett tag där på slutet!
Jag hade väl egentligen inga planer på att handla något speciellt, men det slutade med en bikini, ett par skor, ett linne och en keps! Jag är riktigt nöjd med dagens köp!


- vet du vart solåkravägen ligger?
- nej ingen aning, är det en väg här i närheten?
- jaha du är inte här ifrån?
- nej precis, jag är bara och hälsar på en kompis.
HAHA, javisst då var man turist i Gnesta cityy också! Tur att det var två tanter jag aldrig sett förut!


Igår kom madde och sofie hit, vi kollade på film och sov i husbilen, riktigt mysigt och läskigt! Och vill inte ens nämna maddes gnäll, hon snackade oavbrutet om sin jävla förkylning hit och dit.. Tyvärr fick hon inte vårat medlidande!
 
Imorgon börjar jag jobba, suck! Fast vädret ska bli kasst imorgon så lite positivt till mitt jobbande!


Ta vara på dagen, det kommer aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback